Targi Look i BeautyVision Poznań 2015

Już tylko kilka dni zostało do długo przeze mnie wyczekiwanych Targów Look i BeautyVision, które odbędą się w Poznaniu w dniach 18-19.04.
To jedno z największych wydarzeń w branży kosmetycznej i fryzjerskiej w Polsce.
Dla mnie to przede wszystkim wspaniała okazja do zaznajomienia się z ofertą wielu nieznanych mi do tej pory marek, do poznania nowości na rynku i podpatrzenia profesjonalistów przy pracy...
no i oczywiście na małe zakupy :)
Przygotowałam sobie nawet listę stoisk, przy których chciałabym zatrzymać się na dłużej, bo niemożliwym będzie zobaczenie wszystkiego przy tej ilości wystawców i ograniczonym czasie :)
A na co konkretnie mam chrapkę?

WŁOSY
1. Alan Jey Krople Rosy
2. Allwaves Serum z siemieniem lnianym
3. Artego seria Rain Dance
4. Instytut Trychologii Małe rozeznanie w temacie :)
5. Z.One Concept Przegląd oferty

TWARZ
1. Arkana Maska Dotleniająca i Normalizująco-Ściągająca
2. Bielenda Anatomiczna Maska Algowo-Gipsowa i Maska Algowa z Cynkiem Krio Efekt
3. Clarena 8 Oils Cleanser, Salangana Tonic i Maska Złuszczająca do Stóp
4. Kryolan kamuflaże i pudry

CIAŁO
1. Stara Mydlarnia Solanka Borowinowa

PAZNOKCIE
1. Indigo Oliwki do paznokci
2. Semilac przegląd oferty

Zapewne na miejscu okaże się, że produktów "MUSZĘ TO MIEĆ!!!" będzie o wiele więcej :)
Więcej informacji na temat targów możecie znaleźć TUTAJ.

Wybieracie się na tegoroczne Targi Look i BeautyVision?
Jeśli tak, to czy macie w planach jakieś konkretne zakupy?
A może byłyście uczestniczkami poprzednich edycji targów? Podzielcie się wrażeniami!

Komentarze

  1. Jaka długa lista :D Ja się nie wybieram do Poznania akurat ;) ale może kiedyś wpadnę Cię odwiedzić i razem poszalejemy na zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam ochotę się wybrać, jak praca pozwoli mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ustawiłam sobie wolne i nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. bardzo bardzo bym chciała tam się znaleźć:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na jesien znów jadę do warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle :) ja czekam na relacje z tych targów. Mam nadzieję, że podzielisz się z nami swoim spostrzeżeniami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

A co Ty o tym myślisz? :)

Popularne posty