czwartek, 18 grudnia 2014

Kolory na dziś. L'Oreal Rouge Caresse

W przedświątecznej gorączce zupełnie nie mam chwili dla siebie, ani dla bloga. Ehhh, ta moja organizacja czasu.
Dziś więc tylko krótki post o jednych z moich ulubionych pomadek do ust.
Tym razem będą to L`Oreal Rouge Caresse w kolorach: 04 Rose Mademoiselle i 07 Cheeky Magenta.

źródło: www.zeberka.pl

 L'Oreal Rouge Caresse to takie pomadko-balsamy, zamknięte w przyjemnym dla oka, ale też funkcjonalnym opakowaniu.
Mają dość delikatne kolory- ich natężenie możemy jednak zwiększać nakładając kolejne warstwy produktu. Bez obaw, nic nie będzie się nam rolowało.
Usta zyskują świeży i naturalny wygląd oraz delikatnie błyszczą.
Niewątpliwym plusem Rouge Caresse jest niepodkreślanie suchych skórek oraz bezproblemowa aplikacja. Kolor rozkłada się równomiernie, gładko.
Trwałość na ustach jest średnia, wynika to z ich "masełkowej" formuły.
Pomadki mają delikatny, w moim odczuciu przyjemny zapach.
Kupiłam je w Rossmannowej promocji za około 25 zł za sztukę, normalna cena to około 42 zł za sztukę.





07 wpada delikatnie w fuksję


Chociaż w opakowaniu 04 i 07 wyglądają na dwa zupełnie różne kolory, na ustach wyglądają baaardzo podobnie. Przy jednej/dwóch warstwach wyglądają identycznie, dopiero kolejne są w stanie pokazać różnicę.
Zapewne kupię jeszcze jakieś inne wersje kolorystyczne.

Znacie L'Oreal Rouge Caresse? Lubicie produkty do ust tego typu?

50 komentarzy:

  1. Baw się dobrze na tej wycieczce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie! :)

      Usuń
  2. Też wiosną polubiłam fuksję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jest dość delikatna- do tych zdjęć nałożyłam sporo warstw, żeby kolor był widoczny :)

      Usuń
  3. też mam lenia, ale jak się posprząta to w Święta będzie ładnie
    zazdroszczę! ja nawet nie mam pomysłu na prezenty :(


    trochę widzę różnicę i podoba mi się bardziej 07 ;)
    no to miałaś szczęście z tą okazją. może rozglodnę się za podobną przeceną...

    ah! Ty jutro pracujesz - sprzątasz a ja wybywam z domu. więcej info u mnie na blogu w najnowszym poście w "P.S." ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 07 również podoba mi się bardziej :)

      Usuń
  4. Aż trudno wybrać mi która jest ładniejsza. Boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam, nie trzeba wybierać :) Ja kocham wszystkie moje pomadki :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Żałuję, że na ostatniej promocji -40% w Rossie nie kupiłam jeszcze jednej lub dwóch...

      Usuń
  6. Zaciekawiłaś mnie jutrzejszym dniem :D A pomadki faktycznie na ustach dosyć podobne, ale zainteresowała mnie ich konsystencja. Na pewno się za nimi rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz wyjeżdżam, może uda mi się strzelić jakieś fotki :D

      Usuń
  7. Mam Cheeky Magenta! Od kiedy kupiłam tą pomadkę stała się moim totalnym ulubieńcem :D Jest śliczna, wspaniała, cudowna, różowa...ideał! :D Czaję się na inne pomadki z tej serii, podoba mi się efekt jaki dają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja częściej sięgałam po nie latem, teraz ustąpiły miejsca ciemniejszym odcieniom :) Ja chciałabym teraz jakąś czerwoną :)

      Usuń
  8. 07 śliczna, ostatnie dwa zdjęcia takie że mmmmhmmmhmmm ^^ :) Też nie mam teraz czasu, dużo pracuję i biegam po sklepach kompletując żarcie ;-) Dzisiaj kupiłam m.in 4 kg kapusty kiszonej :D Ale za to pewnie pojawią się jakieś nowe przepisy na blogu :P Całe szczęście, że prezenty mam już dla wszystkich kupione :D
    Jestem ciekawa co to za wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są jakie są, telefonem nie umiem zrobić lepszych ;) A ja po resztę prezentów muszę dziś skoczyć :( i ogarnąć szafkę z kosmetykami- ojojojoj.. Pracy dużo, czasu mało :(

      Usuń
  9. Odcienie ich sa przepiekne, ale jeszcze piekniejsze sa Twoje usta!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. 04 Rose Mademoiselle wygrywa ! Szkoda tylko, że cena regularna jest tak wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego też czekam na kolejne -40% w Rossmanie lub promocję w Hebe :)

      Usuń
  11. Piękne ! bardzo lubię takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i róże i fuksje... i korale i czerwienie.... :D

      Usuń
  12. Bardzo ładne odcienie, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 04 świetny kolor! ja mam podobną "farbkę" do ust jak 07 i wygląda to średnio jednak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przepadam za farbkami do ust :/

      Usuń
  14. Są śliczne. Chociaż ja raczej nie używam kolorowych pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem fanką pomadek/błyszczyków :)

      Usuń
  15. Jakie ladne kolory pomadek, super wygladaja na ustach :) Udanej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. W opakowaniu mnie nie zachwyciły ale na ustach wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwyciły od pierwszego maźnięcia :D

      Usuń
  17. czasem trzeba pomarudzić! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku sporo mnie o mineło, ale ot przez brak czau :/
    prześliczny kolorek tej szminki
    Już się nie mogę doczekać aż zdradzisz gdzie byłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widziałam mały przestój u Ciebie ;)
      Ja też mam ostatnio mało- zbyt mało czasu na wszystko :(

      Usuń
  19. roozumiem ten przedświateczny rejwach, normalne, ale cięzkoo coś zrobic w tym czasie.
    do kolorów jeszcze jestem nie przekonana, ale myślę, że to sie wkrótce zmieni, ale najbardziej zainttrygowałaś mnie wyjazdem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wyjeździe więcej będzie za kilka dni :)

      Usuń
  20. Piękne żywe kolory! :) masz bardzo ładny kształt ust:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem ci, że jak dla mnie oba bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym myślisz? :)